Polityka Prywatności

W RAMACH ŚWIADCZENIA USŁUG

I DEFINICJE

Administrator – Agroconcept Cezary Wincenciak z siedzibą w Płocku, ul. Hubalczyków 10 lok. 12, 09 – 410 Płock, NIP: 7743195803, REGON: 384556501,

Polityka – niniejsza Polityka prywatności; ;

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;

Dane osobowe – wszystkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej, w tym wizerunek, nagranie głosu, dane kontaktowe, informacje zawarte w korespondencji, informacje gromadzone za pośrednictwem sprzętu rejestrującego lub innej podobnej technologii;

Podmiot danych – osoba fizyczna, której dotyczą dane osobowe przetwarzane przez Administratora, np. dane Agronoma, dane Rolnika, dane Firmy, dane osoby fizycznej prowadzącej działalność rolniczą lub gospodarczą w której imieniu działa Użytkownik, którym przysługują uprawnienia określone w RODO oraz w niniejszej Polityce prywatności;

III PRZETWARZANIE DANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA

  1. Agroconcept Cezary Wincenciak z siedzibą w Płocku jest Administratorem Państwa danych osobowych.
  2. Niniejsza Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych przez Administratora, w ramach świadczenia usługi, to jest prowadzenia internetowego serwisu, który umożliwia Użytkownikom korzystanie z dedykowanych dla nich funkcjonalności, mających na celu wsparcie w dziedzinie handlu asortymentem służącym do produkcji rolnej oraz w sektorze wymiany informacji i doradztwa.
  3. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych realizowane jest przez Administratora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z RODO i przewidzianymi w nich zasadami przetwarzania danych.
  4. Administrator przetwarza wyłącznie dane zwykłe podmiotów danych, które są niezbędne do realizacji świadczonych przez niego usług lub zostały podane dobrowolnie, mimo braku obowiązku ich podania.
  5. Administrator zapewnia bezpieczeństwo i poufność danych osobowych oraz dostęp do informacji o zasadach ich przetwarzania.
  6. Administrator dba, aby dane były zbierane wyłącznie w zakresie koniecznym do określonego celu i przetwarzane były tylko przez niezbędny okres.
  7. Administrator podejmuje adekwatne środki, aby w przejrzystej i łatwo dostępnej formie udzielić Użytkownikom informacji o przetwarzaniu ich danych osobowych.
  8. Administrator zapewnia przejrzystość przetwarzania danych, zawsze informuje o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, w szczególności o celu i podstawie prawnej przetwarzania danych osobowych, chyba że na podstawie odrębnych przepisów nie jest do tego zobowiązany.
  9. W przypadku, w którym – pomimo stosowanych środków bezpieczeństwa doszło do naruszenia ochrony danych osobowych, które mogłoby powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności Podmiotów danych, Administrator poinformuje o takim zdarzeniu Podmioty danych.
  10. Administrator stosuje wszelkie konieczne środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa zbierania i przetwarzania Danych osobowych.
  11. Administrator wdrożył procedury umożliwiające dostęp do Danych osobowych wyłącznie osobom upoważnionym i w zakresie tego upoważnienia.
  12. Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa operacji wykonywanych na Danych osobowych.
  13. Administrator podejmuje niezbędne działania, by jego podwykonawcy i podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na zlecenie Administratora.
  14. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu poszanowania prywatności Użytkowników korzystających z jego usług.

IV ODBIORCY DANYCH

  1. Odbiorcami danych udostępnionych przez Użytkowników są przede wszystkim Rolnik , Agronom oraz Firma . W przypadku złożenia zamówienia na produkty za pośrednictwem Platformy, odbiorcą danych jest również sprzedawca (Firma), reprezentowany przez Agronoma. Udostępnienie danych odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie. Podstawą udostępnienia danych jest wykonanie zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), prawnie uzasadniony interes Administratora i podmiotów trzecich (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na korzystaniu z funkcjonalności Platformy, w tym wymianę informacji i doradztwo oraz zawieranie umów sprzedaży za pośrednictwem Platformy.
  2. Dane osobowe zbierane i przetwarzane przez Administratora mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i sprzętu, podmiotom świadczącym usługi księgowe, prawne, hostingowe, dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie, wysyłki newsletterów, operatorom pocztowym, kurierom, agencjom marketingowym.
  3. Administrator może też udostępnić dane osobowe dotyczące Podmiotu danych właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

V PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG

  1. Administrator danych osobowych nie udostępnia danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy („EOG”).
  2. W przypadku, w którym zaistniałaby konieczność przekazania Danych osobowych poza EOG Administrator przekaże je tylko wtedy, gdy będzie to konieczne i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
  1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych;
  2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
  3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy;
  1. Administrator poinformuje Podmiot danych o zamiarze przekazania Danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.

VI OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Czas, przez jaki Dane osobowe są przetwarzane zależy od typu usługi świadczonej przez Administratora i celu przetwarzania tych Danych osobowych.
  2. Okres przetwarzania Danych osobowych może również wynikać z przepisów prawa, gdy są one podstawą przetwarzania. W takim przypadku, dane z uwagi na obowiązki prawne ciążące na Administratorze, będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów (na przykład przepisy ustawy o rachunkowości).
  3. W przypadku przetwarzania Danych Osobowych na podstawie zgody Podmiotu danych, dane przetwarzane są do jej wycofania.
  4. W przypadku przetwarzania Danych Osobowych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, są one przetwarzane przez okres umożliwiający realizację interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
  5. W przypadku przetwarzania Danych Osobowych w związku z zawarciem i wykonaniem umowy, dane są przetwarzane do momentu jej rozwiązania.
  6. W przypadku, gdy przetwarzanie Danych osobowych jest niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, okres przetwarzania danych może zostać przedłużony na czas dochodzenia roszczeń lub obrony przez nimi, po tym okresie – jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
  7. Dane osobowe są usuwane lub anonimizowane po upływie okresu ich przetwarzania.

VII KATEGORIE ODNOŚNYCH DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator przetwarza wyłącznie dane zwykłej kategorii, dotyczące Podmiotów danych, w tym przede wszystkim dane identyfikacje, dane kontaktowe, dane prowadzonej działalności rolniczej lub gospodarczej. Dane wymagane od Użytkowników są określone szczegółowo w Regulaminie.
  2. Administrator nie przetwarza i tym samym nie wymaga od Użytkowników podania danych tzw. szczególnych kategorii (w rozumieniu art. 9 RODO), a Użytkownik nie jest uprawniony do podawania takich danych.

VIII UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH – PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

  1. Podmiotom danych przysługują następujące prawa:
  1. prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych;
  2. prawo uzyskania kopii danych;
  3. prawo do sprostowania;
  4. prawo do usunięcia danych, jeżeli przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;
  5. prawo do ograniczenia przetwarzania;
  6. prawo do przenoszenia danych, w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą;
  7. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych;
  8. prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania; które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych albo ze względów związanych z ochroną mienia);
  9. prawo wycofania zgody; jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, Podmiot danych ma prawo wycofać ją w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
  10. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, to jest Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. Żądanie dotyczące realizacji praw Podmiotów danych można złożyć:
  • w formie pisemnej na adres: Agroconcept Cezary Wincenciak z siedzibą w Płocku, ul. Hubalczyków 10 lok. 12, 09 – 410 Płock,
  • drogą e-mailową na adres: [email protected] .
  1. W przypadku, w którym Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować osoby fizycznej na podstawie zgłoszonego żądania, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje. Podanie takich danych nie jest obowiązkowe, jednak brak ich podania będzie skutkować odmową realizacji żądania.
  2. Administrator postara się udzielić informacji w terminie jednego (1) miesiąca od otrzymania żądania. Jeżeli termin ten wymagać będzie przedłużenia, Administrator poinformuje wnioskodawcę o przyczynach tego przedłużenia.

IX CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA

KORZYSTANIE Z APLIKACJI / PLATFORMY

  1. Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Aplikacji (w tym adres IP lub inne identyfikatory mobilne), a niebędących zarejestrowanymi Użytkownikami (tj. osób, które nie posiadają założonego konta w Aplikacji), przetwarzane są przez Administratora:
  1. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści gromadzonych w Aplikacji – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  2. w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności osób korzystających z Aplikacji, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
  3. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw.
  1. Aktywność Użytkownika w Aplikacji w tym jego Dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach, które dotyczą systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

REJESTRACJA KONTA ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG KONTA

  1. Osoby, które dokonują rejestracji Konta Użytkownika w Aplikacji, proszone są o podanie danych niezbędnych do rejestracji i obsługi Konta. Po założeniu Konta konieczne jest uzupełnienie informacji dotyczących Użytkownika. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu rejestracji i założenia Konta. Podanie dodatkowych danych po dokonaniu skutecznej rejestracji Konta nie jest obowiązkowe, jednak jest niezbędne w celu korzystania w pełni z funkcjonalności Aplikacji.
  2. W celu ułatwienia obsługi Użytkownik może podać dodatkowe dane do kontaktu, wyrażając tym samym zgodę na ich przetwarzanie. Podanie tych danych jest dobrowolne.
  3. Dane osobowe są przetwarzane:
  1. w celu świadczenia usług związanych z prowadzeniem i obsługą Konta – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a w zakresie danych podanych fakultatywnie – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  2. w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Aplikacji i sposobu korzystania z konta, a także preferencji Użytkowników w celu poprawy stosowanych funkcjonalności;
  3. w celu weryfikacji konta – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie przed nadużyciami;
  4. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw;
  5. weryfikacji przez Administratora, czy treści zamieszczane na platformie nie stanowią m.in. naruszenia prawa, nie mają charakteru obraźliwego, jak również czy nie zachodzą inne przesłanki umożliwiające Administratorowi wypowiedzenie Umowy o prowadzenie Konta – zgodnie z Regulaminem (punkt IX Regulaminu) – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na przeciwdziałaniu naruszeniom prawa.

KONTAKT TELEFONICZNY

  1. W przypadku kontaktowania się z Administratorem drogą telefoniczną, w sprawach niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, Administrator może żądać podania Danych osobowych wyłącznie, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy kontakt. W trakcie rozmowy Użytkownik może podać dodatkowe dane, wyrażając tym samym zgodę na ich przetwarzanie. Podanie danych niezbędnych do obsługi sprawy jest obowiązkowe i jest wymagane w celu udzielenia odpowiedzi lub załatwienia zgłoszonej sprawy. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – konieczność załatwienia zgłoszonej sprawy związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, a w zakresie danych podanych fakultatywnie – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  2. W przypadku kontaktowania się przez Administratora lub Użytkownika drogą telefoniczną, w celu związanym z prowadzonym Kontem Użytkownika, zawartą Umową – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – konieczność załatwienia zgłoszonej sprawy związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.

KORESPONDENCJA ELEKTRONICZNA (E-MAIL) I TRADYCYJNA

  1. W przypadku kierowania do Administratora za pośrednictwem wiadomości e-mail lub w formie tradycyjnej korespondencji, w temacie niezwiązanym z usługami świadczonymi na rzecz nadawcy lub inną zawartą z nim umową, dane osobowe zawarte w tej korespondencji przetwarzane będą w celu komunikacji i załatwienia sprawy, której dotyczy korespondencja.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – prowadzenie korespondencji kierowanej do niego w związku z jego działalnością gospodarczą.
  3. W przypadku kontaktowania się przez Administratora lub Użytkownika za pośrednictwem wiadomości e-mail lub w formie tradycyjnej korespondencji, w sprawie związanej z założeniem Konta Użytkownika, prowadzonym Kontem Użytkownika, zawartą Umową – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do zawarcia umowy i wykonania zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – konieczność załatwienia sprawy, której dotyczy korespondencja.

MARKETING

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu realizowania działań marketingowych, które mogą polegać na:

    1. kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa newslettera oraz rozwiązania powiązane);
    2. prowadzeniu innego rodzaju działań związanych z marketingiem bezpośrednim towarów i usług (przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz działania telemarketingowe tj. za pośrednictwem poczty e-mail, drogą MMS/SMS;
    3. wyświetlaniu Użytkownikowi treści marketingowych, które nie są dostosowane do jego preferencji (reklama kontekstowa);
    4. wyświetlaniu Użytkownikowi treści marketingowych odpowiadających jego preferencjom (reklama behawioralna).

NEWSLETTER ORAZ POWIADOMIENIA

  1. Osobom, które w tym celu podały swój adres e-mail lub wyraziły w aplikacji chęć otrzymywania powiadomień, Administrator świadczy usługę newslettera oraz wysyłki powiadomień. Podanie danych osobowych jest wymagane w celu świadczenia tych usług, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości wysyłki newslettera oraz powiadomień.
  2. Dane osobowe są przetwarzane:
    1. w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera i wysyłania powiadomień, na przykład o nowościach, nowych funkcjonalnościach, modyfikacjach – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    2. w przypadku kierowania do Użytkownika treści marketingowych w ramach newslettera / powiadomień – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w związku z wyrażoną zgodą na otrzymywanie newslettera / powiadomień, a w zakresie w jakim marketing dotyczy podmiotów innych niż Administrator – na podstawie odrębnie wyrażonej zgody w tym zakresie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    3. w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Aplikacji w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
    4. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw.
  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale bez ich podania Użytkownik nie będzie otrzymywać newslettera / powiadomień.
  2. Dane osobowe przetwarzane są przez czas prowadzenia działań marketingowych albo do czasu wyrażenia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, bądź odwołania zgody na wysyłanie wiadomości newslettera / powiadomień. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem.

MARKETING USŁUG ADMINISTRATORA

  1. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Administratora w celu marketingowym, polegającym na wysyłaniu informacji handlowych zawierających oferty dotyczące usług Administratora.
  2. W przypadku opisanym w ust. 1 powyżej, dane osobowe przetwarzane są w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – przesyłanie treści marketingowych.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale bez ich podania nie ma możliwości otrzymywania informacji handlowych.
  4. Dane osobowe są przetwarzane przez czas prowadzenia działań marketingowych albo do czasu wyrażenia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, albo odwołania zgody na wysyłanie informacji handlowych. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

MARKETING USŁUG PODMIOTÓW TRZECICH

  1. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Administratora w celu marketingowym, polegającym na wysyłaniu informacji handlowych zawierających oferty dotyczące towarów lub usług podmiotów trzecich, w przypadku wyrażenia stosownej zgody marketingowej.
  2. W przypadku opisanym powyżej podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora oraz podmiotów trzecich (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – przesyłanie treści marketingowych, w tym treści marketingowych podmiotów powiązanych z Administratorem na rzecz których Administrator prowadzi działania marketingowe.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale bez ich podania nie ma możliwości otrzymywania informacji handlowych.
  4. Dane osobowe są przetwarzane przez czas prowadzenia działań marketingowych albo do czasu wyrażenia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, albo odwołania zgody na wysyłanie informacji handlowych.
  5. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

X PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH INNYCH OSÓB ORAZ ŹRÓDŁO ICH POCHODZENIA

  1. Dane osobowe przetwarzane w ramach Aplikacji pochodzą od Użytkowników. W ramach korzystania z Aplikacji, Użytkownicy mogą podawać dane innych osób, które reprezentują, to jest osób prowadzących działalność rolniczą lub gospodarczą. Jest to niezbędne na przykład w celu sporządzenia zapytania ofertowego, złożenia oferty i dokonania zakupu produktów. Dane te są przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – prawidłowe i efektywne wykonywanie umowy o świadczenie usług.
  2. Jeżeli Użytkownik zamieszcza w Aplikacji jakiekolwiek Dane osobowe innych osób, może to uczynić pod warunkiem nienaruszenia przepisów prawa i dóbr osobistych tych osób oraz za ich zgodą.

XI TECHNOLOGIE WYKORZYSTANE W TRAKCIE KORZYSTANIA Z SERWISU

Administrator nie wykorzystuje plików cookie. W celu umożliwienia Użytkownikom dostępu do serwisu, Administrator wykorzystuje technologie internetowe takie jak local storage oraz identyfikatory aplikacji mobilnej. Informacje te nie są uzbrojone w mechanizmy zbierania informacji o Użytkowniku, nie są zintegrowane z mechanizmami prezentowania treści reklamowych.

LOCAL STORAGE

  1. W celu prawidłowego działania aplikacji webowej Administrator wykorzystuje następujące obiekty, przechowywane po stronie Użytkownika w przeglądarce w magazynie lokalnym (local storage):
    1. auth.state – w celu utrzymania komunikacji z serwerem aplikacji i sesji użytkownika, umożliwiające zachowanie stanu aplikacji po odświeżeniu strony przeglądarki;
  1. Wykorzystanie technologii local storage ma na celu przede wszystkim prawidłowe działanie aplikacji webowej i umożliwienie Użytkownikom korzystanie z funkcjonalności serwisu.
  2. Dostęp do danych w local storage może uzyskać tylko strona internetowa, z której dane zostały zapisane w przeglądarce. Dane w local storage są przechowywane przez przeglądarkę po jej zamknięciu.
  3. Jeżeli nie życzą sobie Państwo, aby dane w local storage były przechowywane przez przeglądarkę po jej zamknięciu, wówczas mogą Państwo usunąć Pamięć podręczną przeglądarki.

IDENTYFIKATORY APLIKACJI MOBILNEJ

  1. Do prawidłowego działania aplikacji mobilnej Administrator wykorzystuje identyfikatory aplikacji mobilnej, które są niezbędne do prawidłowego działania aplikacji na urządzeniu mobilnym. Administrator wykorzystuje identyfikatory aplikacji mobilnej w celu zapewnienia prawidłowej komunikacji z serwerem aplikacji oraz komunikacji za pomocą powiadomień PUSH.
  2. Identyfikatory są tworzone w momencie rejestracji aplikacji mobilnej i są przechowywane do momentu usunięcia aplikacji mobilnej z urządzenia.
  3. Aplikacja mobilna uzyskuje dostęp do następujących informacji o wykorzystanym urządzeniu mobilnym: wersja aplikacji, nazwa własna urządzenia, typ i wersja systemu operacyjnego, nazwa producenta urządzenia, model urządzenia. Powyższe daną są wykorzystywane w celu diagnostyki potencjalnych błędów w aplikacji mobilnej.
  4. Wszystkie uprawnienia (funkcje i informacje o urządzeniu mobilnym), które Użytkownicy nadają aplikacji mobilnej, są widoczne w panelu ustawień ich urządzenia mobilnego. W panelu ustawień można zarządzać tymi ustawieniami. Uprawnienia aplikacji mobilnej można odwołać przez zmianę ustawień na urządzeniu mobilnym lub przez odinstalowanie aplikacji mobilnej. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnych wymagań technicznych dotyczących korzystania z aplikacji mobilnej znajdują się w Regulaminie oraz w instrukcjach obsługi producentów: Android, Apple.

XII ZMIANY POLITYKI PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Polityka jest dostosowywana do sposobu działania Administratora, weryfikowana na bieżąco i dostosowywana w zakresie potrzeby.
  2. Aktualna wersja Polityki obowiązuje od 22.05.2023.
Back to top button